APRSLA

Norsk forum for APRS, D-STAR og Packet
Dato/klokkeslett: 2018-08-18 13:01

Alle tider er UTC + 1 time

Opprett nytt emne Dette emnet er stengt. Du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Stor takk til LA6IM
InnleggSkrevet: 2012-11-14 10:57 
Avlogget
Old-timer

Jeg vil takke LA6IM for den gode jobben han har gjort med å samle informasjon og gjøre dette tilgjengelig på en ryddig måte.

I utgangspunktet ønsket jeg ikke å hoppe inn i enda et prosjekt men jeg føler at APRSLA er såpass viktig at det ikke bare kan legges ned.

Jeg husker ikke når jeg begynte med APRS første gangen men LA9WKA/Rolf som på den tiden driftet et tilsvarende forum ga oss muligheter å diskutere hobbyen og i fellesskap bli enige om endringer, utbyginger av digier osv.

Det florerte med informasjon og ideer på Internet men det å ha alt samlet på en plass er gull verdt spesielt når man får det på morsmålet.

I flere år har LA6IM systematisert all denne informasjonen og vi har et fantastisk oppslagsverk. Vi har mulighet å diskutere fordeler/ulemper og på den måten få hobbyen i et system som alle er tjent med.

Jeg håper at denne tradisjonen kan fortsette men for at det målet skal bli en realitet er vi avhengig av at du bidrar.
Dette innlegget er veldig APRS vinklet men det er fordi det er min hovedinteresse. Jeg har et stort ønske om at APRSLA gir Winlink/D-Star og de andre kategoriene en samleplass som dekker alt fra nybegynnere til selv dedikerte nerder.

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett nytt emne Dette emnet er stengt. Du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 1 innlegg ] 

Alle tider er UTC + 1 time